სადამრიგებლო პროგრამა

სსიპ  ქალაქ ბაღდათის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხანის საჯარო სკოლის
მე-5 კლასის დამრიგებლის ანჟელა ნატრიაშვილის
სადამრიგებლო პროგრამა

2015-2016 სასწავლო წელი
კლასთან მუშაობის ძირითადი პრინციპები:
1.მოსწავლეებისათვის სათანადო პირობების,შინაგანი ძალების აქტივიზაციისა და მათი ნიჭის,შესაძლებლობების ხელშეწყობა.
2.შანამშრომლობითი გარემოს შექმნა
3.მოსწავლეთა წახალისება
4.მშობელთა ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში
5.თანამშრომლობა საგნის მასწავლებლებთან მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების ამაღლების მიზნით.
6.ინოვაციების დანერგვა.

           დამრიგებლის მუშაობის მიზანია დაეხმარობს მოსწავლეებს ეროვნული მიზნების მიღწევაში,პიროვნული,ზნეობრივი,გონებრივი და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარებაში,დამრიგებელი ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში ჯანსაღი ცხოვრების წესის დამკვიდრებას.კლასის დამრიგებლად მუშაობის პერიოდში:
  • ·        გადავამოწმებ და მოვაწესრიგებ მოსწავლეთა პირად საქმეებს,მოვიწვევ სადამრიგებლო კლასის კრებას,ბავშვებს გავაცნობ და განვიხილავ მოსწავლეთა ქცევის კოდექსს.
  • ·        მოვიწვევ მშობელთა კრებას,ვაცნობებ,რომ ინფორმირებულები იქნებიან ისინი მოსწავლეების მიერ გკვეთილების გაცდენის შეადეგად მოსალოდნელი სავარაუდო შედეგების შესახებ
  • ·        ვესაუბრები ინდივიდუალურად,რათა გავაცნო თუ როგორ მიმდინარეობს მიმდინარე სასწავლო წელს საქართველოს  განათლებისა  და მეცნიერების სამინისტროს მიერ დაწყებული პროგრამის მიხედვით მშობელთა მიერ ბავშვის  ინდივიდუალური საჭიროების მიხედვით მშობელთა მიერ ბავშვის ინდივიდუალური საჭიროების გამოვლენა,ჯანსაღი ცხოვრების წესის ხეშეწყობა.შვილებთან კომუნიკაციის პროცესში ასაკობრივ-ფსიქოლოოგიური თავისებურებების გათვალისწინება,მშობლებს შვილის აკადემიურ მოსწრების და ყოფაქცევის საკითხებს გავაცნობ ინდივიდუალურად,შეხვედრების დროს და არა სხვისი თანდასწრებით.
  • ·        კლასის საათს ჩავატარებ კვირაში ერთხელ. ცალკე შემუშავებული თემების შესაბამისად.
  • ·        სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების აღრიცხვას ყოველდღიურად შევამოწმებ და და აღვრიცხავ
  • ·        მივაწვდი ინფორმაციას მშობლებს შვილის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ,თვეში მინიმუმ ერთხელ.
  • ·        გავუწევ მოსწავლეებს დახმარებას აკადემიური თუ სხვა პრობლემის მოგვარებაში.
  • ·        დავაკვირდები მოსწვლეთა ძლიერ და სუსტ მხარეებს,მივუთითებ რისი გათვალისწინება სჭირდებათ აკადემიური, ფიზიკური, ემოციური და სოციალური განვითარებისათვის,სამომავლოდ.
  • ·        საკლასო გარემოსთან ერთად ვიზრუნებ სასურველი სულიერი გარემოს შექმნაზე.რაც ითვალისწინებს მრავალფეროვან ღონისძიებებს, ექსკურსიებს ,ლაშქრობებს, შეხვედრებს და ა.შ.
  • ·        მოვაწყობ  ექსკურსიებს სხვადასხვა ისტორიული ადგილების დასათვალიერებლად ,ბავშვები გაეცნობიან თავისი სამშობლოს მნიშვნელოვან,უნიკალურ ადგილებს.ეს ხელს შეუწყობს მოზარდებში პატრიოტული სულისკვეთების ამაღლებას და ჯამსაღი ცხოვრები წესის დამკვიდრებას.
  • ·        მოსწავლეებს შევუქმნი სათანადო პირობებს შინაგანი ძალების აქტივიზაციისა და მათი ნიჭის,შესაძლებლობების გამოვლენისათვის.
  • ·        კლასში აუცილებლად შევქმნი თანამშრომლობით გარემოს.
  • ·        ვითანამშრომლებ საგნის პედაგოგებთან,პერიოდულად შევეკითხები მათ სადამრიგებლო კლასის აკადემიური მოსწრების,პიროვნული პრობლემებისა თუ ზოგადი წარმატების შესახებ.
  • ·        თვეში ერთხელ მოსწავლეებს გავუკონტროლებ სასწავლო ნივთების ტარებას
  • ·        ვითანამშრომლებ სხვადასხვა კულტურულ და საგანმანათლებლო დაწესებულებებთან,მაგალითად: ბიბლოთეკებთან ,მუზეუმებთან და სხვა.
  • ·        მივიღებ სათანადო ზომებს მოსწავლეთა წახალისებისა ან დასჯისათვის, საჭიროების შემთხვევაში დირექციის წევრების ჩართვით.
  • ·        სემესტრისა და წლის ბოლოს სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეების ნიშნებს დროულად და ზუსტად შევიტან საკლასო ჟურნალში/პირად საქმეებში.

·        ჩამოთვლილი ამოცანების,ღონისძიებების და აქტივობების გარდა,ვეცდები ჩემს სადამრიგებლო პროგრამაში შევიტანო ინოვაციებიც,რათა არ ჩამოვრჩე მოვლენებს და რომ ჩემი კლასი იყოს წარმატებული და გამორჩეული სწავლით,დისციპლინით,ზნეობითა და პასუხისმგებლობით.

კალენდარული გეგმა:
სექტემბერი-
1.       კლასის კონტიგენტის დაზუსტება, სასკოლო დოკუმენტაციის მოწესრიგება,
2.       წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა
3.       მშობელთა კრება
4.       კლასის საათი
5.       მოსწავლეთა გაცდენა დაგვიანების აღრიცხვა
ოქტომბერი-
1.       საუბარი ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესახებ
2.       ,,უსაფრთხოება სკოლაში და სკოლის გარეთ“
3.       მცხეთობა სვეტიცხვლობა
4.       მშობელთა კრება
5.       მოსწავლეებთან შეხვედრა
6.       გაკვეთილზე დასწრებისა და გაცდენის აღრიცხვა
ნოემბერი:
1.       ექსკურსია გალაკტიონ ტაბიძის სახლ მუზეუმში
2.       საუბარი თემაზე ,,არასტანდარტულ სიტუაციაში ადეკვატურად მოქმედება, უცნობ ადამიანებთან საუბრისას სიფრთხილის გამოჩენა“
3.       მშობელთა კრება
4.       მოსწავლეებთან შეხვედრა
5.       მოსწავლეთა დასწება გაცდენის აღრიცხვა.
დეკემბერი:
1.       ინდივიდუალური საუბარი ასაკობრივ ცვლილებებთან დაკავშირებით
2.       წმინდა მოწამე ბარბარეს ხსენების დღე
3.       საახალწლო ტრადიციები საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში
4.       მშობელთა კრება პირველი სემესტრის შედეგების გაცნობა
5.       პირველი სემესტრის შედეგების განხილვა
6.       მოსწავლეთა დასწრება გაცდენის შეჯამება.
იანვარი:
1.       მეგობრობის უნარი და მისი განვითარება
2.       ,,ღირს დედა ჩვენი ნინო მციქულთა სწორი ქართველა განმანათლებელი“
3.       მოსწავლეთა ინდივიდუაური შეხვედრა
4.       მშობეთა კრება
5.       გაკვეთილზე დასწრება არდასწრების აღრიცხვა
თებერვალი:
1.       ,,თებერვალი დადგაო“ ბუნებას მოვლა და მოფერება სჭირდება
2.       კლასგარეშე ლიტერატურის წაკითხვა განხილვა
3.       დისკუსია ,,რა არის სიზარმაცე?“ სიზარმაცის დაძლევის გზები
4.       მშობელთა კრება
5.       მოსწავლეთა დასწრება გაცდენის აღრიცხვა
მარტი:
1.       ,,დედავ სიცოცხლის დიდო საწყისო“
2.       ვინ შეიძლება იყვეს მოძალადე და ვინ ძალადობის მსხვერპლი?
3.       ჰიგიენა ყველგან და ყოველთვის
4.       მხატრული ნაწარმოების წაკითხვა განხილვა
5.       მშობელთა კრება
6.       მოსწავლეთა დასწრება გაცდენის აღრიცხვა
აპრილი:
1.       სპორტი ნიშნავს სიხრულს, სპორტი ნიშნავს აღტაცებას
2.       ქართველ გმირთა თავდადება
3.       ო ენავ ჩემო დედაო ენავ
4.       ,,ქრისტე აღსდგა“
5.       მშობელთ კრება
6.       მოსწავლეთა დასწრება გაცდენის აღრიცხვა
მაისი:
1.       კამათი და ჩხუბი. კამათის კულტურა
2.       საუბარი წიგნის სიყვარულის გაძლიერებაზე
3.       ადამიანი და ბუნება
4.     კითხვის საათი
5.     მშობელთა კრება
6.     მოსწავლეებთან ინდივიდუალური შეხვედრა
7.     დაკვეთილზე დასწრებისა და გაცდენის აღრიცხვა
ივნისი:
1.       თვისებები რომლებიც უნდა ჰქონდეს მოსწავლეს, მასწავლებელს, მშობელს
2.       როგორ დავგეგმოთ ზაფხულის არდადეგები
3.       მშობელთა კრება მეორე სემესტრის შედეგების გაცნობა
4.       მეორე სემესტრის შედეგების განხილვა
5.       მოსწავლეთა დასწრებისა და გაცდენის შეჯამება




No comments:

Post a Comment